@1 = ~Mloty do rzucania~ @2 = ~Mod ten nie jest przeznaczony dla twojej gry: wymaga (Easy)TuTu, BGT lub BG2 z dodatkiem Tronu Bhaala.~ @3 = ~Sztylet Yarasha~ @4 = ~Ten powracający sztylet został stworzony przez Yarasha Czarnoksiężnika, i był zapłatą za usługi jakie wykonała wobec niego pewna grupa poszukiwaczy przygód. Wielu wierzy, że to, w jaki sposób sztylet ten potrafi ranić wrogów jest zasługą zarówno magii jaką został nasączony jak i doskonałego wyważenia ostrza. PARAMETRY: Obrażenia: 1K6 +2 TraK0: +2 Typ obrażeń: pocisk (kłute) Specjalne: Zapewnia dodatkowy atak na rundę. Powraca do ręki właściciela. Waga: 3 Opóźnienie: 2 Rodzaj biegłości: sztylet Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 4 Nie może używać: Kapłan ~ @5 = ~Mjolnir Niszczyciel~ @6 = ~Artefakt ten to legendarny młot Thora, boga piorunów z odległych światów. Został wykuty przez znamienitego, krasnoludzkiego kowala imieniem Eitri i podarowany bogom jako podarunek od Lokiego. Mjolnir został przy tym obdarzony wielką mocą - zawsze wraca do ręki właściciela i pozwala na kontrolę burz oraz piorunów. PARAMETRY: Obrażenia: 1K4 +3 TraK0: +2 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: Wraca do ręki właściciela. Pozwala rzucać Błyskawicę lub Wezwanie Błyskawic do 3 razy dziennie. Waga: 4 Opóźnienie: 2 Rodzaj biegłości: młot bojowy Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 9 Nie może używać: Druid Mag Złodziej~ @7 = ~Bec de Corbyn~ @8 = ~Od wieków obecnosć kruków na polu bitwy uznawana była za oznakę zguby. Nazwa tego młota nawiązuje do tego wierzenia, gdyż we wspólnym znaczy ona tyle co "Pogromca Kruków". Szpikulec z tyłu pomaga w odbijaniu zabójczych ciosów, zaś potężna głowica kruszy pancerze przeciwników. Górny szpikulec pozwala wojownikowi na zadanie zabójczego pchnięcia w niczego nie spodziewającego się wroga. PARAMETRY: Obrażenia: 1K4 +3 TraK0: +2 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: 5% szans na ogłuszenie przeciwnika 10% szans na wywołanie paniki Waga: 5 Opóźnienie: 2 Rodzaj biegłości: młot bojowy Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 9 Nie może używać: Nie-krasnolud Druid Mag Złodziej~ @9 = ~Młot bojowy~ @10 = ~Aegis-Fang~ @11 = ~Aegis-Fang Broń tę wykonał Bruenor Battlehammer specjalnie dla Wulfgara. Najsilniejsze z czarów wplecionych w ten młot bojowy działają tylko wtedy, kiedy oręż ten znajduje się w rękach tego młodego wojownika. Każda inna postać władająca tą bronią używa jej jako młota bojowego +3. PARAMETRY: Obrażenia: 2K4 +3 TraK0: +3 Specjalne: Wraca do ręki właściciela. Typ obrażeń: obuchowe Waga: 3 Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: młot bojowy Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 18 Może używać tylko: Wojownik~ @12 = ~Aegis-Fang Broń tę wykonał Bruenor Battlehammer specjalnie dla Wulfgara. Najsilniejsze z czarów wplecionych w ten młot bojowy działają tylko wtedy, kiedy oręż ten znajduje się w rękach tego młodego wojownika. Każda inna postać władająca tą bronią używa jej jako młota bojowego +3. PARAMETRY: Obrażenia: 2K4 +3 TraK0: +3 Typ obrażeń: obuchowe Waga: 3 Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: młot bojowy Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 18 Nie może używać: Druid Kapłan Mag Złodziej~ @13 = ~Krasnoludzki młot rzucany +3 Ten młot - nie należy mylić go z elfim Powalaczem Krasnoludów - może być używany wyłącznie przez krasnoludy. Wprawny krasnoludzki wojownik może rzucić nim w przeciwnika. Magia młota powoduje, że młot powraca do ręki właściciela. Jeśli trafi przeciwnika do powoduje dwa razy więcej obrażeń niż normalny młot. Zadaje +8 obrażeń gdy trafi olbrzyma lub ogra, z uwagi na nienawiść jaką żywią krasnoludy w stosunku do tych ras. PARAMETRY: Obrażenia: 2K4 +3, +8 przeciwko ogrom i olbrzymom TraK0: +3 Typ obrażeń: obuchowe Specjalne: Wraca do ręki właściciela. Waga: 4 Opóźnienie: 1 Rodzaj biegłości: młot bojowy Typ broni: 1-ręczna Wymagana siła: 9 Może używać tylko: Krasnoludzki wojownik lub kapłan~