@1=~Grimuar Niezwykłej Odporności Grimuar ten, obdarzony niezwykłą mocą, został napisany dla Zabójcy Magów, Kanda, polującego na Czerwonych Magów na rubieżach Thay. Nieszczęśliwym losem, posłaniec niosący bezcenny tom został napadnity w lasach przez bandytów, którzy nie zdając sobie sprawy z wartości księgi, wyrzucili ją. Od damtej pory, nikt nie wiedział, gdzie znajduje się ów wolumin. Aż do dziś. Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentną premię +10% do Odporności na magię. Parametry: Permanentna premia +10% do Odporności na magię Znika po użyciu.~ @2=~Grimuar Pewnego Uderzenia Grimuar ten, zwany Ksiągą Celnych Ciosów, powstał na zlecenie jednej z grup skrytobójców, działających na terenach Amn. Grupa ta, jako jedna z niewielu, podczas swych misji nie używała żadnych przedmiotów nasączonych magią - dlategóż to członkowie jej sami musieli posiąść nadnaturalne moce. Wolumin ten jest jednym znielicznych - być może nawet jedynym - jakie pozostały nienaruszone po tym, jak gildia skrytobójców została rozbita przez poszukiwaczy przygód. Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentną premię +1 do Trak0. Parametry: Permanentna premia +1 do Trak0 Znika po użyciu.~ @3=~Grimuar Pewnego Uderzenia~ @4=~Grimuar Niezwykłej Odporności~ @5=~Grimuar Powolnej Odbudowy Ciała~ @6=~Grimuar Powolnej Odbudowy Ciała Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentną regenerację 1 PŻ na 30 sekund. Parametry: Permanentna regeneracja 1 PŻ na 30 sekund Znika po użyciu.~ @7=~Griumar odporności na chłód~ @8=~Griumar odporności na chłód Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentną premię +10% do odporności na chłód. Parametry: Permanentna premia +10% do odporności na chłód Znika po użyciu.~ @9=~Griumar odporności na ogień~ @10=~Griumar odporności na ogień Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentną premię +10% do odporności na ogień. Parametry: Permanentna premia +10% do odporności na ogień Znika po użyciu.~ @11=~Griumar odporności na kwas~ @12=~Griumar odporności na kwas Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentną premię +10% do odporności na kwas. Parametry: Permanentna premia +10% do odporności na kwas Znika po użyciu.~ @13=~Griumar odporności na elektryczność~ @14=~Griumar odporności na elektryczność Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentną premię +10% do odporności na elektryczność. Parametry: Permanentna premia +10% do odporności na elektryczność Znika po użyciu.~ @15=~Griumar długiej żywotności~ @16=~Griumar długiej żywotności Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentną premię +10 do Punktów Życia. Parametry: Permanentna premia +10 do Punktów Życia Znika po użyciu.~ @17=~Grimuar zawrotnej szybkości~ @18=~Grimuar zawrotnej szybkości Gdy grimuar ten zostanie użyty, ten kto go użył zyskuje permanentne Przyspieszenie Ruchów. Parametry: Permanentna premia - Przyspieszenie Ruchów Znika po użyciu.~ @19=~Witaj w moima małym sklepie, gdzie sprzedaję bardzo rzadkie magiczne Grimuary. Chcesz zobaczyć co mam na zbyciu?~ @20=~Tak.~ @21=~Nie.~ @22=~Grimuary dla BG2~ @23=~Trak0 polepszyło się o 1~ @24=~Odporność na magię wzrosła o 10%~ @25=~Postać uzyskała regenerację 1PŻ/30 sek.~ @26=~Grimuary dla BG2 Z TACTICS~ @27=~Dodatkowy sklep z Grimuarami~ @28=~Anamuns~ @29=~Odporność na chłód zwiększyła się o 10%~ @30=~Odporność na ogień zwiększyła się o 10%~ @31=~Odporność na kwas zwiększyła się o 10%~ @32=~Odporność na elektryczność zwiększyła się o 10%~ @33=~Punkty życia zwiększyły się o 10~ @34=~Trudniejsza zla druzyna w kanalach pod Dzielnica Swiątyn - NIEKOMPATYBILNE Z IMPROVED BATTLES~ @35=~Trudniejszy Gaal~ @36=~Trudniejsza Ardhata~ @37=~Sklep z grimuarami~